Naša misija: Zelenija lepota

Otkrijte kako je Garnier posvećen stvaranju održivije lepote kroz značajne promene.

Hero Banner Image
Garnier GreenScience Landingpage 04 ContentBlock INTL June2024

Naše sveobuhvatno putovanje ka održivosti

Kao brend, nikada nismo bili strastveniji u vezi sa našom odgovornošću da napravimo promene koje će imati značajan uticaj na ljude i planetu. Naša misija stvaranja ZELENE LEPOTE ZA SVE NAS je u punom jeku, a napredak koji smo postigli u poslednje 4 godine je značajan - i uvek ima još posla, fokusirajući se na 5 ključnih oblasti.

Preuzmite izveštaj

Promovisanje održive potrošnje

Označavanje ekološkog i društvenog uticaja uzima u obzir ukupni uticaj, sa klasifikacijom od A do E, pri čemu proizvodi sa A imaju manji uticaj na planetu, generalno. Danas je sistem označavanja ekološkog i društvenog uticaja dostupan u 27 zemalja i uveden je u više kategorija proizvoda, uključujući proizvode za zaštitu od sunca, negu tela i negu kose.

Garnier GreenScience Landingpage 07 ContentBlock INTL June2024

GREEN BEAUTY

Izveštaj o napretku u pogledu održivosti za 2023. godinu

Preuzmite izveštaj
Česta pitanja
  • 65% naših plastičnih pakovanja je reciklabilno. Poslednjih nekoliko godina, Garnier je posvećen uklanjanju smetnji, kao što su metalizovane etikete, neprozirna PET pakovanja i drugi ometači, kako bi se poboljšala mogućnost reciklaže njegovih proizvoda. Boce sa pumpicama ili mala pakovanja još uvek nisu reciklabilna jer još uvek ne postoji tok u velikoj meri za njihovu reciklažu.

  • Reciklabilna pakovanja se mogu reciklirati. Prikuplja se, čisti i sortira po materijalu (papir, vrsta plastike, metal, itd.). Zatim se usitnjava, pere, topi i pretvara u pelete ili granulat. Granulisana plastika se dalje koristi za izradu novih pakovanja. Reciklirana pakovanja se često odnose na pakovanja napravljena od reciklirane plastike iz toka reciklaže. 45% Garnier plastike je reciklirana plastika, a cilj je da se do 2030. godine koristi nula odsto nove plastike.

  • Da, Garnier je posvecen smanjenju upotrebe plastike uz lakša pakovanja. Od 2019. godine, Garnier je smanjio intenzitet pakovanja za 4%.

  • Garnier izveštava o svojim emisijama ugljenika u svom godišnjem Izveštaju o napretku, uzimajući u obzir obim 1, 2 i 3. To znači da se u obzir uzimaju ne samo direktne emisije već i emisije nizvodno od naših dobavljača i emisije tokom faze upotrebe od strane potrošača. U 2023. godini, 81% njegovih industrijskih pogona dostiglo je 100% obnovljive energije zahvaljujući biometanizaciji, solarnim panelima, biomasi, energiji vetra, itd.

  • Garnier je posvećen korišćenju više sastojaka biljnog porekla: do 2030. godine, 95% njegovih sastojaka biće na biološkoj osnovi, izvedeni iz obilnih minerala ili dobijeni iz kružnih procesa. Danas je Garnier već postigao 63% ovog cilja.

  • Garnier je posvećen rešavanju pitanja i kvaliteta i količine vode. Garnier je smanjio potrošnju vode od strane potrošača tokom faze upotrebe proizvoda za -11%, zahvaljujući rešenjima za kozmetiku bez ispiranja, kao što je Micelarna voda. 83% Garnier formula je biorazgradivo i Garnier je postepeno ukinuo sastojke sa najvećim uticajem, kao što su neki silikoni.

  • Kroz svoju strategiju Zelene lepote, Garnier je posvećen smanjenju svog uticaja na planetu, sa merama u pogledu sastojaka, pakovanja, fabrika i još mnogo toga. Garnier izveštava o ovim merama jednom godišnje. Pogledajte Izveštaj o napretku za više informacija.