Svi Garnier proizvodi širom sveta dobili su zvaničnu potvrdu programa Leaping Bunny u okviru Cruelty Free International, vodeće organizacije koja radi na zaustavljanju testiranja na životinjama u celom svetu.
Leaping Bunny program zahteva od brendova da izvrše forenzičko ispitivanje svog celokupnog lanca snabdevanja, uključujući sirovine i pojedinačne sastojke, kako bi se potvrdila usklađenost sa njihovim strogim standardima. Odobrenje se izdaje za sve gotove proizvode brenda, dok pojedinačni proizvodi ili artikli ne mogu dobiti odobrenje kao izolovani slučajevi. Za Garnier ovo je podrazumevalo pribavljanje deklaracija od preko 500 dobavljača, koji isporučuju više od 3.000 različitih sastojaka iz svih krajeva sveta. Garnier i Cruelty Free International su mesecima radili na prikupljanju dokaza kako bi se obezbedilo da svaki proizvod u okviru globalnog portfolija kompanije Garnier može zvanično da istakne internacionalno prepoznati "Leaping Bunny" logo organizacije Cruelty Free International. Zahvaljujući tom zahtevnom procesu, potrošači mogu da kupuju Garnier proizvode potpuno uvereni da proizvodi ispunjavaju stroge kriterijume programa "Leaping Bunny".
"Garnier je globalni brend koji je blizak svima nama. Naša saradnja i pomoć tog brenda sa ciljem da se zaustavi globalno testiranje na životinjama u oblasti kozmetike i naša potvrda brendu u okviru programa Leaping Bunny organizacije Cruelty Free International predstavlja značajan korak napred. Višemesečnim pristupom Garnier je pažljivo preispitao svakog dobavljača i njegov izvor sirovina i mi smo potpuni sigurni u rezultate.”
"Garnier se zalaže za svet bez testiranja na životinjama još od 1989. godine. Zvanična potvrda organizacije Cruelty Free International u okviru programa Leaping Bunny je ključan događaj za nas i važan je deo naše Green Beauty misije. Danas
Garnier pravi još jedan „zeleni“ korak napred, na putu da postane potpuno posvećeni, održivi i transparentni brend koji radi na ostvarenju Green Beauty misije za sve nas.”
Adrien Koskas, globalni predsednik brenda
Green Beauty inicijativa
Ovo saopštenje kompanije Garnier nadovezuje se na događaje iz ključne godine za ovaj brend. U 2020. godini, Garnier je objavio svoju inicijativu Green Beauty, koja predstavlja objedinjeni pristup održivosti, dok pritom transformiše svaku fazu lanca vrednosti kompanije Garnier i stoga drastično smanjuje uticaj ovog brenda na životnu sredinu.
Da li ste znali?
P: KUPIO/LA SAM GARNIER PROIZVOD, ALI NE VIDIM LOGO LEAPING BUNNY. DA LI I TO ZNAČI DA PROIZVOD IMA POTVRDU CRUELTY FREE?
Aktivno ažuriramo našu ambalažu kako bi se na njoj nalazio istaknut logo, ali ne želimo da uništimo pakovanje da bismo to ostvarili te stoga ambalažu ažuriramo korak po korak. Ali ne brinite, svi naši proizvodi (bez obzira da li se na njima nalazi logo ili ne) sada su dobili zvanično odobrenje organizacije Cruelty Free International u okviru programa Leaping Bunny.
P: KO SU CRUELTY FREE INTERNATIONAL I ZAŠTO JE GARNIER IZABRAO DA STUPI U PARTNERSTVO SA OVOM ORGANIZACIJOM?
Cruelty Free International radi na zaustavljanju testiranja na životinjama širom sveta. Oni to rade kroz istraživanje i otkrivanje stvarnog života životinja u laboratorijama. Oni podstiču donosioce odluka da naprave pozitivne promene za životinje. I zalažu se za bolju nauku i život bez okrutnosti.
Logo Leaping Bunny organizacije Cruelty Free International je globalno prepoznatljiv u oblasti kozmetike, proizvoda za ličnu negu i proizvoda za domaćinstvo. To je jedini međunarodni logo koji zahteva da kompanija implementira sistem praćenja dobavljača, da vrši proveru lanca snabdevanja u pogledu testiranja na životinjama sve do nivoa proizvođača sastojaka, poštovanje politike fiksnog datuma preseka i prihvatanje stalnih nezavisnih revizija kako bi se obezbedila usaglašenost sa svim ovim aspektima.
Iz tog razloga, smatramo da program Leaping Bunny potrošaču nudi najbolje moguće uverenje da brend čini sve što može kako bi kontinuirano vršio nadzor nad svojom mrežom snabdevanja i da se zalaže za uklanjanje testiranja na životinjama iz svog lanca snabdevanja.
P. ZAŠTO JE GARNIER SADA DOBIO POTVRDU ORGANIZACIJE CRUELTY FREE INTERNATIONAL U OKVIRU PROGRAMA LEAPING BUNNY?
Garnier se zalaže za svet bez testiranja na životinjama od 1989. godine, ali danas znamo da moramo da odemo korak dalje. Zbog toga smo blisko sarađivali sa Cruelty Free International kako bismo dobili njihovu potvrdu i kako bismo u to uverili svoje potrošače na globalnom nivou. Garnier je brend koji prolazi kroz pravu transformaciju, od unapređenja uticaja na životnu sredinu do sada već i zvanične potvrde u okviru programa Leaping Bunny, i želimo da uradimo sve što možemo da postanemo zaista posvećeni brend.
P. KAKO JE IZGLEDAO I KOLIKO JE TRAJAO POSTUPAK?
Da bi stekao status Leaping Bunny, brend mora da obezbedi dokaze od svakog dobavljača, koji se zatim redovno revidiraju. Za Garnier ovo je podrazumevalo obezbeđivanje deklaracija od preko 500 dobavljača, koji za brend isporučuju više od 3.000 različitih sastojaka iz svih krajeva sveta. Garnier i Cruelty Free International su mesecima sarađivali kako bi pribavili dokaze i omogućili da svaki proizvod u globalnom portfoliju kompanije Garnier može zvanično da prikaže univerzalno prepoznatljiv logo Leaping Bunny organizacije Cruelty Free International.
P. KAKO DA ZNAM KOJI PROIZVODI IMAJU POTVRDU ORGANIZACIJE CRUELTY FREE INTERNATIONAL?
Svi Garnier proizvodi širom sveta sada imaju zvaničnu potvrdu organizacije Cruelty Free International u okviru programa Leaping Bunny.
Na pakovanju svakog proizvoda će biti prikazan logo Leaping Bunny.
Leaping Bunny program zahteva od brendova da izvrše forenzičko ispitivanje svog celokupnog lanca snabdevanja, uključujući sirovine i pojedinačne sastojke, kako bi se potvrdila usklađenost sa njihovim strogim standardima. Potvrda se izdaje za sve gotove proizvode brenda, dok pojedinačni proizvodi ili artikli ne mogu dobiti potvrdu kao izolovani slučajevi.
P: ZAŠTO JE LOGO LEAPING BUNNY ZELEN NA PAKOVANJU, KADA JE OBIČNO ROZA ILI CRNE BOJE?
Logo Leaping Bunny koji mi progresivno stavljamo na pakovanje ima potvrdu organizacije Cruelty Free International. Mi smo se odlučili za zeleni logo zbog prepoznatljivog dizajna i štampe.
P: DA LI POTVRDA ORGANIZACIJE CRUELTY FREE INTERNATIONAL ZNAČI I DA SU GARNIER PROIZVODI SERTIFIKOVANO ORGANSKI?
Odobrenje u okviru programa Leaping Bunny i organska sertifikacija su dve različite stvari. Naš Garnier Bio asortiman ima sertifikaciju ECOCERT u okviru programa Cosmos Organic, a takođe ima i zvanično odobrenje organizacije Cruelty Free International u okviru programa Leaping Bunny.
P: PORED TOGA ŠTO SE ZALAŽE ZA ZABRANU TESTIRANJA NA ŽIVOTINJAMA, ŠTA JOŠ GARNIER RADI DA OGRANIČI UTICAJ SVOJIH PROIZVODA NA ŽIVOTNU SREDINU?
Inicijativa Green Beauty kompanije Garnier je sveobuhvatni pristup održivosti. Cilj je transformisanje svake faze lanca snabdevanja kompanije Garnier, smanjenje uticaja na životnu sredinu.
Da biste saznali više, molimo Vas posetite ovu stranicu.